Saturday, January 13, 2018

ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ. ~ Άτμαν Νιτυανάντα


ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ

Πάρτο απόφαση ότι ως εγώ δεν μπορείς να αγαπάς. Είσαι η αντίθεση της αγάπης. Όταν ζηλεύεις δεν μπορείς να αγαπάς, όταν είσαι θυμωμένος δεν μπορείς να αγαπάς, όταν φοβάσαι, όταν νοιώθεις πληγωμένος, όταν μισείς, όταν κατακρίνεις, όταν, όταν..., δεν μπορείς να αγαπάς

Όσες φορές ένοιωσες αγάπη, χαρά,  ομορφιά και αγαλλίαση, ήταν επειδή το εγώ σου είχε πάει για λίγο στην άκρη και έδωσε χώρο στην ουσία σου (Πνεύμα, Ψυχή, Συνειδητότητα) να εκφραστεί. 

Δεν είναι λοιπόν πως εσύ (ως εγώ) αγάπησες, αλλά καθώς σιώπησες για λίγο, έγινες κανάλι να εκδηλωθεί μέσα από σένα η αγάπη. 

Πάρτο απόφαση, αν διψάς για αγάπη να πάψεις να τριγυρνάς έξω από την καρδιά σου, στων αισθήσεων τις ατέλειωτες διαδρομές και την παραζάλη. 

Κοίταξε μέσα σου να δεις κατάματα την πλάνη σου, και πάψε να ταυτίζεσαι με το εγώ σου. Ελευθερώσου από την ψευδαίσθηση "εγώ είμαι το σώμα", από τα 'μου', τις αρέσκειες, τις απαρέσκειες και τις ατέλειωτες επιθυμίες, ώστε να ανοίξεις χώρο να ξεπροβάλλει και να λάμψει η ουσία σου και να συνειδητοποιήσεις ότι είσαι η ουσία, αγάπη, αιώνια, ειρήνη και ευδαιμονία.