Wednesday, August 15, 2018

Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ~ Atman Nityananda


Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΗΝ  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ

Η μη αποδοχή της αρνητικής ψυχολογικής κατάστασης που βιώνουμε, μας κρατάει ταυτισμένους στην ίδια χαμηλή δόνηση και έτσι παραμένουμε παγιδευμένοι στην δόνηση του εγώ ( και η αρνητική ψυχολογική κατάσταση και η μη αποδοχή προέρχονται από το κατώτερο εγώ).

Όσο αντιστεκόμαστε και αντιδρούμε σε αυτό που βιώνουμε, θα παραμένουμε εγκλωβισμένοι στην δόνηση του εγώ  (και δεν είμαστε σε θέση, να έρθουμε σε επαφή με το κέντρο μας και να ανοίξουμε εσωτερικά χώρο, ώστε αποκτήσουμε υγιή απόσταση από αυτό που βιώνουμε) και θα μεγαλώνουμε και θα παρατείνουμε τον πόνο και την δυστυχία.

Η αποδοχή φέρνει μια ψυχολογική χαλάρωση, μια κατάσταση προσοχής και επίγνωσης, να έρθουμε σε επαφή με την εσωτερική σιωπή στο κέντρο μας, που μας επιτρέπει να αντιληφθούμε πιο καθαρά τι συμβαίνει μέσα μας να το κατανοήσουμε και να ελευθερωθούμε από αυτό.

Διαβάστε αναλυτικά για την αποδοχή και το πώς απελευθερωνόμαστε από τα αρνητικά συναισθήματα και όχι μόνο, στο άρθρο για την μέθοδο Σεντόνα:

https://elmisattva-gnosis.blogspot.com/2018/04/sedona.html?m=1