Sunday, August 26, 2018

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΑΣ ΦΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ / Βίντεο ~ Atman Nityananda


Για να δείτε το Βίντεο κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΑΣ ΦΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ / Βίντεο

Το εγώ είναι ο παράγοντας που δημιουργεί τις ταυτίσεις. Η πρωταρχική ταύτιση που δημιουργεί το εγώ είναι να μας κάνει να νοιώθουμε ότι είμαστε το σώμα και επιπλέον ότι η αίσθηση ύπαρξης (η αίσθηση ότι υπάρχουμε) και η επίγνωση που ανήκουν στην αληθινή μας φύση (Συνειδητότητα, Ψυχή, Πνεύμα), ότι επίσης ανήκουν στο σώμα και στο ίδιο το εγώ.

Αυτό συνβαίνει επειδή το εγώ δημιουργεί ταυτόχρονα ταύτιση με το σώμα και την Συνειδητόητητα. Μαζί με αυτήν την διπλή ταύτιση συμβαίνει και προβολή των 'χαρακτηριστικών' της αληθινής μας φύσης (η αίσθηση υπάρχω και η επίγνωση) στο ίδιο το εγώ και το σώμα.

Απόσπασμα από το Βίντεο
ΑΦΥΠΝΙΣΗ & ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ 25-8-18