Sunday, August 12, 2018

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΝΉΘΕΙΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ~ Atman Nityananda


ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΝΉΘΕΙΕΣ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Και το καλό και το κακό ξεκινούν απ' το λίγο και γίνονται πολύ.

Μην υποτιμάτε την δύναμη μιας μικρής προσπάθειας όταν γίνεται συνήθεια καθημερινή. Η δύναμη που φέρνει μέσα της είναι ανυπολόγιστη όπως και τα ωφέλη της.

Το μήνυμα είναι: Δημιουργήσετε μικρές καλές, φωτεινές συνήθειες. Τα μικρά θα φέρουν και τα μεγάλα.

Υπενθυμίζοντας στον εαυτό σας έστω για 2-3 λεπτά, έστω μόνο το πρωί και το βράδυ, ότι είστε ένα με τον Θεό, θα διατηρείτε αναμμένη μέσα σας την πνευματική φλόγα.

Αυτή η φλόγα με την καθημερινή επανάληψη, κάποια στιγμή θα γίνει φωτιά και πυρκαγιά.

Οι σπόροι της προσευχής, είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα καρποφορήσουν.

Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε τουλάχιστον τρεις φορές την παρακάτω διαλογιστική προσευχή, πρωί και βράδυ, και οι καρποί θα έρθουν στην ώρα τους.

Η ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ

Πατέρα μου και Θεέ μου, πηγή φωτός, αγάπης, και ειρήνης, σε χαιρετίζω με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την ψυχή και με όλη μου την διάνοια και σου απευθύνομαι ολόψυχα.

Άνοιξε τον νου και την καρδιά μου να συνειδητοποιήσω ότι η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, ότι Είμαι Ένα με Σένα, ότι Είμαστε Ένα. Πατέρα μου και Θεέ μου, η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, Είμαι Ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Υπάρχεις και όλα Υπάρχουν, Είσαι και όλα Είναι.
Υπάρχω και όλα υπάρχουν, Είμαι και όλα Είναι.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Είσαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Όλα είναι Ένα,
Όλοι Είμαστε Ένα,
μόνο Εσύ Υπάρχεις
και Είμαι ένα με Σένα,
Είμαστε Ένα.