Tuesday, April 26, 2022

Οι πιο σημαντικές απόψεις της άσκησης - Άτμαν Νιτυανάντα


Οι πιο σημαντικές απόψεις της άσκησης

 1. Να μην ξεχνιέστε στην εμπειρία (ψυχολογική, σωματική, αισθητηριακή). Να θυμάστε να είστε σε επίγνωση του εαυτού σας, της αίσθησης υπάρχω και της εσωτερικής σιωπής.

 2. Να παραμένετε σε επίγνωση του Είμαι και της εσωτερικής σιωπής και μάρτυρες και προσεκτικοί παρατηρητές των ψυχολογικών, σωματικών και αισθητηριακών αντιλήψεων χωρίς να τις αντιστέκεστε, να τις κρίνετε και να ταυτίζεστε  με αυτές καθώς και της αίσθησης εγώ.

 3. Να είστε επάγρυπνοι ώστε να αντιλαμβάνεστε έγκαιρα τις αντιδράσεις και εκδηλώσεις του εγώ για να αποφεύγετε την ταύτιση με αυτές και να παραμένετε σε Αυτοενθύμιση και να μην ξεχνιέστε την εμπειρία.

 4. Να δημιουργείτε μικρές περιόδους που θα σταματάει η σκέψη και θα εμβαθύνετε και θα προσηλώνεστε σταθερά στην εσωτερική σιωπή και θα βιώνετε ειρήνη. Να αυξάνετε σταδιακά την διάρκεια και την συχνότητα αυτών των περιόδων. Τελικός στόχος να εδραιωθείτε στην ειρηνική σιωπηλή παρουσία.

 5. Να διακρίνετε το εσωτερικό σιωπηλό-κενό χώρο επίγνωσης από τις σκέψεις, τα συναισθήματα, την επιθυμία , τις παρορμήσεις τις σωματικές και ενεργειακές αντιλήψεις και κυρίως την αίσθηση εγώ και Εγώ Είμαι.

 6. Να διαχωρίζετε μέσω της προσοχής και της διάκρισης τα συναισθήματα, από τις σκέψεις καθώς και από τις νοητικές εικόνες, τις αισθητηριακές αντιλήψεις, το σώμα και την αίσθηση εγώ.

 7. Να διερευνάτε τις σκέψεις, κατώτερα συναισθήματα, επιθυμίες, παρορμήσεις με σκοπό να τα γνωρίσετε βαθύτερα, να τα κατανοήσετε και να σταματήσετε να ταυτίζεστε με αυτά και να κυβερνιέστε από αυτά. Δηλαδή να σταματήσετε να ξεχνιέστε σε αυτά, να σταματήσετε να τις αντιλαμβάνεστε ως επιλογή σας και ως εαυτό σας και να αποφασίζετε και να δράτε κάτω από την επίδραση τους.

 8. Να εξαλείφετε (μειώνετε την ενέργεια) τις εγωϊκές τάσεις κάθε τύπου (ελαττώματα, επιθυμίες,. Κατώτερα συναισθήματα, κ.λπ.) με την προσευχή, το όνομα του Θεού και άλλες μεθόδους.