Wednesday, October 10, 2018

Ξέρω, δεν χρειάζομαι δάσκαλο ~ Άτμαν Νιτυανάντα



Ξέρω, δεν χρειάζομαι δάσκαλο

Από τα μεγαλύτερα εμπόδια στην πνευματική σας μεταμόρφωση, είναι να νομίζετε ότι, ξέρετε και ότι δεν χρειάζεστε δάσκαλο ή καθοδήγηση.

Το να πιστεύετε (το κατώτερο εγώ σας το πιστεύει) ότι χάνετε την ελευθερία σας με το να εμπιστευτείτε κάποιο δάσκαλο και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του, είναι μια από τις αυταπάτες του εγώ.

Το εγώ είναι αυτό, που σας στερεί την ελευθερία σας, και όχι ο δάσκαλος και οι διδασκαλίες. Στην πραγματικότητα ζείτε ως δούλοι του κατώτερου νου και εγώ (δεν είστε κύριοι του νου σας), και υποφέρετε από τους προγραμματισμούς, τις επιθυμίες, τις ψευδαισθησιακές ανάγκες και τις συνήθειες του κατώτερου νου.

Παρά ταύτα το κατώτερο εγώ έχει τον τρόπο του, να κάνει να φαίνονται οι ιδέες του, πιστευτές, και έτσι παρατείνει το χρόνο της σκλαβιάς σε αυτό, στην μιζέρια του και στις δυστυχίες που σας προκαλεί.