Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΜ ~ Άτμαν Νιτυανάντα


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΜ

Το Ομ ειναι σαν μια ατομικη βομβα που διαλυει τον εγωικο νου και μεταμορφωνει το νου σε σαττβα*!

Καθε φορα που αναδυεται ενα εγω, μια επιθυμια, ενα αρνητικο συναισθημα ή το εγω το ιδιο, δωστε το χωρο να υπαρξει (μην αντιδρατε αρνητικα προς αυτο; η αντιδραση προερχετε απ το εγω επισης), νοιωστε το πληρως, εστιαστε την προσοχη πληρως σε αυτο και εχοντας επιγνωση του εαυτου σας, πειτε το Ομ νοητικα και νοιωστε την δονηση του Ομ να διαπερνα την εγωικη ενεργεια.

Ειναι σημαντικο να εχετε επιγνωση της υπαρξης σας οταν κανετε το Ομ ή οποιαδηποτε αλλο μαντρα ή προσευχη για να διαλυσετε το εγω, διοτι η δυναμη τους πολλαπλασιαζεται επειδη γινεται απο ενα ανωτερο επιπεδο συνειδητοτητας. Η επιγνωση της υπαρξης μας βιωνεται σαν μια σιωπη γεματη ζωντανια. Μια ησυχη, σιωπηλη ζωντανη παρουσια.

Αλλα ακομη και αν εχετε χασει αυτην τη επιγνωση της υπαρξης σας, οταν αναδυθει καποιο συναισθημα (για πραδειγμα) και εστιαστειτε πληρως σε αυτο και το νοιωσετε με πληρη συνειδητη προσοχη, αυτοματα θα ερθει και η επιγνωση της εσωτερικης σιωπης. Οτιδηποτε κανουμε με πληρη συνειδητη προσοχη μας επαναφερει στο κεντρο μας, μας βοηθαει να γινουμε συνειδητοι του αληθινου εαυτου μας.

Οταν ειμαστε αρκετα αποροφημενοι στην εσωτερικη σιωπη δυσκολα το εγω μπορει να μας κλεψει την προσοχη και να αρχισει να εκδηλωνεται με σκεψεις και συναισθηματα. Μολις αφαιθουμε απο αυτην την εγρηγορση αρχιζει ο νους το παιχνιδι του και προβαλει απο το υποσυνειδητο φαντασιες, σκεψεις, επιθυμιες, συναισθηματα.

Διαβασε περισσοτερα για το σαττβα στους παρακατω συνδεσμους :