Tuesday, September 6, 2016

Ο ΞΥΠΝΙΟΣ ΥΠΝΟΣ ~ Άτμαν Νιτυανάντα

 
 
Ο ΞΥΠΝΙΟΣ ΥΠΝΟΣ

Ο μεγαλυτερος υπνος ειναι να πιστευει κανεις οτι ολα αυτα που σκεφτεται, νοιωθει, επιθυμει αποφασιζει και πραττει ειναι δικες του συνειδητες αποφασεις ενω στην πραγματικοτητα του συμβαινουν οπως η βροχη.

Ταυτιση, γοητεια, υπνος ειναι οι τρεις καταστασεις που βρισκεται η ανθρωποτητα, μια κατασταση ονειρικη με ελαχιστες στιγμες με εκλαμψεις συνειδησης!

Το επικεντρο της ταυτισης και του υπνου ειναι η ταυτιση με το σωμα, η αιτια της ταυτισης ειναι το εγω. Ειμαι ο ταδε ή ο δεινα με λενε Γιαννη, ειμαι ψηλος, ειμαι δυνατος, ειμαι ομορφος, ειμαι Ελληνας, ειμαι νοσοκομος, ειμαι χριστιανος, ειμαι σοσιαλιστης, ειμαι ευρωπαϊστης, ειμαι Παναθηναϊκος, ειμαι ανωτερος, ειμαι κατωτερος,..........!

Τιποτα απο ολα αυτα δεν εισαι! Ολα αυτα ειναι δημιουργηματα του νου μεσω της φαντασιας και της ταυτισης!