Saturday, June 10, 2017

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ~ Atman Nityananda


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ

Πόσο έζησα σήμερα ως εγώ και πόσο ως Είμαι; Πόση ώρα ήμουν ταυτισμένος με το εγώ μου και χαμένος στον νου (στις σκέψεις και στις συγκινήσεις) και πόση ώρα ήμουν σε επίγνωση του Είναι μου;

Έζησα ως Είμαι σημαίνει έζησα με ειρήνη, αγάπη, ενότητα, πληρότητα, ελευθερία, μακαριότητα δηλαδή με επίγνωση της αληθινής μου φύσης.

Έζησα ως εγώ είναι όλα τα υπόλοιπα, τα οποία για να αναλύσουμε θα θέλαμε εκατοντάδες ή και χιλιάδες σελίδες, οπότε περιορίζομαι στα παρακάτω: ταυτισμένος με το σώμα, τις σκέψεις, τα συναισθήματα, με αντίσταση, έλλειψη, ανικανοποίητο, βαρεμάρα, άγχος, φόβος, ανυπομονησία, ανησυχία, παράπονα, κριτική, σχόλια, γκρίνια, εκνευρισμός, θυμός, επιθυμίες, προσδοκίες, θέλω, δεν θέλω, αρέσκειες, απαρέσκειες, δυσαρέσκεια, γοητεία, απογοήτευση, έλξη, απώθηση, ζήλια, λαιμαργία, λαγνεία, απληστία, υπερηφάνεια, κενοδοξία, αλαζονεία.

Η πνευματική μας πρόοδος μετριέται με το πόσο αυξάνεται ο χρόνος που ζούμε καθημερινά  ως Είμαι και όχι ως σώμα-εγώ. Η πρόοδος μας φάινεται με το πόσο περισσότερο βιώνουμε ειρήνη, αγάπη, ενότητα, πληρότητα, ελευθερία, μακαριότητα.