Saturday, March 24, 2018

ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ~ Atman Nityananda


ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ  

Οι θετικές επιβεβαιώσεις είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αλλάξουμε την εσωτερική μας (ψυχολογική) πραγματικότητα αλλά και την εξωτερική μας πραγματικότητα, (τις εξωτερικές συνθήκες και καταστάσεις). Θυμίζω ότι οι εξωτερικές καταστάσεις αντανακλούν την εσωτερική μας κατάσταση, η εσωτερική μας κατάσταση έλκει εξωτερικές καταστάσεις και πρόσωπα ανάλογης δόνησης, η εσωτερική μας κατάσταση δημιουργεί εξωτερική πραγματικότητα.

Οι παρακάτω επιβεβαιώσεις έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να αλλάξουμε λανθασμένες ή περιοριστικές πεποιθήσεις, προγραμματισμούς (φυσικούς, νοητικούς και συναισθηματικούς) συμπεριφορές και αντιλήψεις μας για τον εαυτό μας και τον κόσμο και να αναπτύξουμε θετικές νοητικές στάσεις, ικανότητες, αρμονία, υγεία, πληρότητα, ευτυχία. 

Για να γίνουν πραγματικότητα οι επιβεβαιώσεις, είναι απαραίτητο να τις επαναλαμβάνουμε καθημερινά πρωί και βράδυ για 2-3 λεπτά αλλά και αρκετές φορές στην διάρκεια της ημέρας, σταθερά για αρκετές εβδομάδες ή και μήνες. 

Παράλληλα είναι σημαντικό να παρατηρούμε και να εξαλείφουμε με άλλες μεθόδους οποιαδήποτε νοητική και συναισθηματική κατάσταση είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη των ιδεών που εμπεριέχουν οι επιβεβαιώσεις που κάνουμε. 

Είναι πολύ αποτελεσματικό να τις επαναλαμβάνουμε το πρωί που ξυπνάμε και το βράδυ πριν κοιμηθούμε διότι είναι οι καλύτερες ώρες για να εγγραφούν βαθιά στο υποσυνείδητο και να γίνουν μέρος της πραγματικότητας μας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι σταδιακά ο τρόπος σκέψης μας και η συμπεριφορά μας θα διαμορφώνεται από αυτές στις ιδέες που εμφυτεύουμε στο υποσυνείδητο μας,  ότι θα ελκύουμε πρόσωπα, γνώση, εμπειρίες  και καταστάσεις που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε αυτά τα οποία καταγράφουμε στο υποσυνείδητο μας και θέλουμε να πραγματοποιηθούν. 

Σε σχέση με τις επιβεβαιώσεις που αναφέρω παρακάτω για παράδειγμα, θα δούμε να αναπτύσσεται σταδιακά η αυτοαξία μας, η αυτοαποδοχή, η ικανότητα να συγχωρούμε, θα δούμε να παραπονιόμαστε λιγότερο για τις δυσκολίες και να τις βλέπουμε σαν ευκαιρίες να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και να αναπτύξουμε αρετές και ικανότητες κ.λπ. .

Είναι σημαντικό και απαραίτητο οι επιβεβαιώσεις να συνοδεύονται από δράσεις που βοηθούν την επίτευξη του σκοπού μας, που αφαιρούν εμπόδια και αναπτύσσουν αρετές και ικανότητες που σχετίζονται με τον σκοπό μας.

Θεωρώ ενδεδειγμένο να επιλέξτε μια έως το πολύ τρεις επιβεβαιώσεις για κάποιο χρονικό διάστημα. Επιλέξτε επιβεβαιώσεις που θεωρείτε ότι έχουν ζωτική σημασία για εσάς τώρα. 

Τέλος, δημιουργείστε τις δικές σας επιβεβαιώσεις σύμφωνα με αυτό που θεωρείτε ότι έχετε ανάγκη να αναπτύξετε μεσα σας και να το κάνετε πραγματικότητα, ή να συνειδητοποιήσετε.

1.      Αποδέχομαι τον εαυτό μου και συγχωρώ τον εαυτό μου 

2.      Σέβομαι και αγαπώ τον εαυτό μου, αξίζω τον σεβασμό και την αγάπη.

3.      Μπορώ να δημιουργήσω τη ζωή που αξίζω. 

4.      Όλα όσα συμβαίνουν είναι για το καλό μου (Όχι το καλό του εγώ μου αλλά της ψυχής μου) 

5.      Είμαι έτοιμος να δεχτώ φως, αγάπη, σοφία από την Πνευματική πηγή του σύμπαντος.

6.      Είμαι ένα με την Πνευματική αρχή  του σύμπαντος.

7. Είμαι υπεύθυνος για την πραγματικότητα μου. Η μεταμόρφωση μου σε φως και αγάπη βρίσκεται στα χέρια μου.

8.      Στο κέντρο μου Είμαι ένας ωκεανός φωτός και αγάπης, και εργάζομαι για να το εκδηλώσω πλήρως μέσα μου και έξω μου.  

9.      Η ευτυχία μου εξαρτάται από μένα. Η ευτυχία μου είναι ανεξάρτητη από προϋποθέσεις, πρόσωπα και εξωτερικές συνθήκες.

10.  Ευτυχία είναι η ίδια μου η φύση.

11.  Εμπιστεύομαι την ζωή. Η ζωή μου δίνει ότι χρειάζομαι για να ζω με υγεία, αρμονία, αγάπη, ευτυχία, ευημερία.

12.  Η ζωή μου δίνει ότι χρειάζομαι, την σωστή  στιγμή. Είμαι ευγνώμων για όλα όσα έχω.

13.  Έχω αυτοπεποίθηση. Έχω την δύναμη να  πραγματοποιήσω τους στόχους μου. Είμαι ένας δυναμό απεριόριστης δύναμης και αυτοπεποίθησης.

14.  Η  δύναμη της θέλησης μου είναι ακατανίκητη. Είναι η ήρεμη δύναμη μέσα μου. Είμαι ήρεμη δύναμη.

15.  Έχω το θάρρος και την δύναμη να αντιμετωπίσω οτιδήποτε, μέσα μου και έξω μου.

16.  Έχω το θάρρος και την δύναμη να αντιμετωπίσω ακόμη και τον φόβο μου

17.  Παρά τον φόβο που μπορεί εκδηλώνεται μέσα μου έχω την δύναμη και το θάρρος να συνεχίσω τον δρόμο μου (την προσπάθεια μου) και  να  προχωρήσω μπροστά με θάρρος και αποφασιστικότητα.

18.  Η αξία μου δεν εξαρτάται από το τι πιστεύουν, νομίζουν ή λένε οι άλλοι για μένα. 

19.  Η αξία μου εξαρτάται από αυτό που Είμαι, και όχι από αυτά που έχω, από αυτά που γνωρίζω, από αυτά που πετυχαίνω, και τα εξωτερικά χαρακτηριστικά όπως του σώματος, καταγωγής, φυλής, θρησκείας κ.λπ. 

20.  Είμαι ένα όν ειρήνης και αγάπης. 

21.  Αξίζω τον σεβασμό και την αγάπη ακόμη και όταν λέω Όχι στους άλλους. 

22.  Αξίζω τον σεβασμό και την αγάπη ακόμη και αν δεν είμαι τέλειος/α. 

23.  Αξίζω τον σεβασμό και την αγάπη ακόμη και αν δεν τα κάνω όλα τέλεια. 

24.  Είμαι ασφαλής και αξίζω τον σεβασμό και την αγάπη όταν να αρνούμαι να κάνω πράγματα που είναι ενάντια στις αξίες μου. 

25.  Μπορώ να γίνω κύριος του νου μου και να τον χρησιμοποιώ συνειδητά. 

26.  Μπορώ να αλλάξω τις πεποιθήσεις που με περιορίζουν και είναι αιτίες δυσαρμονίας και πόνου με νέες πεποιθήσεις που φέρνουν υγεία, αρμονία, ειρήνη και ευτυχία. 

27.  Βλέπω κάθε εμπειρία, κάθε βίωμα, κάθε εξωτερική κατάσταση σαν μια ευκαιρία για μάθηση, για αυτογνωσία και μεταμόρφωση. 

28.  Οι δυσκολίες και τα εμπόδια είναι μαθήματα για να εξελιχθώ προς το φως, την αγάπη και την ελευθερία. 

29.  Βλέπω το Θεό σε κάθε πρόσωπο 

30.  Εστιάζομαι στις αρετές και τα θετικά των άλλων, αντί στα ελαττώματα και στις αδυναμίες τους, που έτσι κι αλλιώς είναι οι προβολές των δικών μου αδυναμιών και ελαττωμάτων. 

31.  Οι δυσκολίες και τα εμπόδια με βοηθούν να δω κρυμμένες πλευρές του εαυτού μου 

32.  Οι δυσκολίες και τα εμπόδια μου δίνουν την δυνατότητα να αναγνωρίσω ικανότητες που δεν έβλεπα σε κανονικές συνθήκες. 

33.  Οι δυσκολίες και τα εμπόδια μου δίνουν την δυνατότητα να αναπτύξω ικανότητες και αρετές που θα ήταν αδύνατον να αναπτυχθούν σε άνετες συνθήκες. 

34.  Αποτυχία δεν υπάρχει. Τα λάθη και οι προσωρινές αποτυχίες, είναι μόνο μια νέα μάθηση μια ευκαιρία για περισσότερη σοφία, για ξεδίπλωμα της ευφυΐας και της δημιουργικής μου ικανότητας.

35.  Κάθε στιγμή, σε όλες τις συνθήκες, θυμάμαι τον Εαυτό μου. Είμαι σε επίγνωση της εσωτερικής σιωπηλής παρουσίας που Είμαι.


36. Η πληρότητα, η ειρήνη, η αγάπη, η ασφάλεια, και η ευτυχία είναι πάντα παρόντα μέσα μου. Είναι η αληθινή μου φύση.