Wednesday, February 15, 2017

Η αληθινή ζωή είναι να ζούμε σε Ενότητα! ~ Ατμαν Νιτυανάντα

«Είμαι η πανπεριεκτική αγάπη που όλα τα αγκαλιάζει."  ~ Amma
Η αληθινή ζωή είναι να ζούμε σε Ενότητα, μέσα μας και 'έξω' μας!

Ο αληθινός Εαυτό μας (Συνειδητότητα, Ψυχή, Πνεύμα, εσωτερική σιωπηλή παρουσία) είναι αιώνια αγάπη, ειρήνη, ευδαιμονία και ελευθερία.

Το εγώ βάζει ένα τοίχο διαχωριστικό ανάμεσα σε εμάς και τον Θεό, σε εμάς και τους άλλους ανθρώπους και όλη την δημιουργία.

Η σταθερή αίσθηση "Είμαι το σώμα'', ή το ''σώμα είμαι εγώ" μαζί με την επιθυμία για αισθητηριακές εμπειρίες, είναι οι θεμελιώδεις απόψεις του εγώ. Αλλά το εγώ δεν είναι μόνο αυτά. Το εγώ είναι μια συνάθροιση διαφόρων τάσεων, όπως η υπερηφάνεια, ο θυμός, ο φόβος, η ζήλια, η λαιμαργία, η λαγνεία, η αλαζονεία, η φιλοδοξία, η φιλαργυρία, η απληστία, η αγανάκτηση, το μίσος, η στεναχώρια. η κατάθλιψη, η ντροπή, η ενοχή, η πικρία, η απογοήτευση, κ.λπ.

Με την εξάλειψη του εγώ αυτό που μένει είναι καθαρή αγάπη, απύθμενη ειρήνη, άπειρη ευδαιμονία!

Ότι βιώνουμε μέσα μας, το βιώνουμε και ως εξωτερική πραγματικότητα. Αν είμαστε σε ειρήνη μέσα μας, βλέπουμε την ειρήνη παντού, Αν βιώνουμε αγάπη μέσα μας, βιώνουμε τα πάντα σαν τον εαυτό μας.

Το εγώ, μας κρατά συντονισμένους, ταυτισμένους και προσκολλημένους με το σώμα, τις αισθήσεις, τα αντικείμενα των αισθήσεων και την απόλαυση τους και σκεπάζει με την δόνηση του, την ειρήνη και την ευδαιμονία που είμαστε ως Ψυχές.

Για να αποταυτιστούμε από τις κατώτερες δονήσεις του εγώ, το σώμα και τα εξωτερικά αντικείμενα και να συντονιστούμε με την εγγενή, πάντα παρούσα ειρήνη και την αγάπη της Ψυχής μας, μπορούμε να επαναλαμβάνουμε νοερά φράσεις υψηλές δόνησης που μας θυμίζουν την αληθινή μας φύση και να στρέψουμε την προσοχή μας στο κέντρο μας και να έρθουμε σε επαφή με την εσωτερική σιωπηλή παρουσία που είναι η αληθινή μας φύση.

Θυμίζουμε επίσης τον εαυτό μας ότι το φως, η ειρήνη και η αγάπη του Θεού κατοικεί σε όλους και όλα, και έτσι αντί να εστιαζόμαστε στην κατώτερη φύση των ανθρώπων, εστιαζόμαστε στο φως και την αγάπη μας μέσα μας και μέσα σε όλους.

Όταν εστιαζόμαστε στο φως την ειρήνη και την αγάπη, ο νους μας μεταμορφώνεται σταδιακά και αποκτά την φύση του Πνεύματος. Έτσι μεταμορφωνόμαστε σταδιακά και στο ψυχολογικό επίπεδο σε όντα φωτός και αγάπης, (στο επίπεδο της ψυχής είμαστε ήδη φως και αγάπη, αλλά αν ο νους δεν είναι αγνός και δεν είναι συντονισμένος με την Ψυχή μας δεν βιώνουμε το φως, την ειρήνη και την αγάπη που είμαστε).

Μερικές φράσεις που μπορείτε να επαναλαμβάνετε για να συντονίζεστε με το φως, την ειρήνη και την αγάπη είναι οι παρακάτω:

"Είμαι Αγάπη, Είσαι Αγάπη, 'Όλα είναι Αγάπη!"

"Είμαι Φως, Είσαι Φως, Όλα είναι Φως!"

"Είμαι Φως κι Αγάπη, Είσαι Φως και Αγάπη, όλα είναι Φως κι Αγάπη!"

"Είμαι Φως, Αγάπη, Ειρήνη, Είσαι Φως, Αγάπη, Ειρήνη, Όλα είναι Φως, Αγάπη, Ειρήνη!

Επαναλάβετε αυτές τις αλήθειες πρωί και κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε για 15 λεπτά της ώρας. και επίσης στην διάρκεια της ημέρας κάθε τόσο μερικές φορές, για να θυμάστε ότι δεν είστε μια κακόμοιρη ύπαρξη εγκλωβισμένη στο σώμα, αλλά η αιώνια Αλήθεια, πάντα ειρηνική και μακάρια και πάντα παρούσα, (παρότι δεν το αντιλαμβάνεστε εξ αιτίας της ταύτισης σας με το σώμα, το νου και τις αισθητηριακές αντιλήψεις).

Συντονιστείτε από στιγμή σε στιγμή, κάθε στιγμή με το φως, την ειρήνη και την αγάπη της θεϊκής σας φύσης, ερχόμενοι σε συνειδητή επαφή με την εσωτερική σιωπηλή παρουσία όπου λάμπει παντοτινά η Ψυχή σας, στρέφοντας τον νου και την επίγνωση σας στο κέντρο της ύπαρξης σας.