Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Η αληθινή ζωή είναι να ζούμε σε Ενότητα! ~ Ατμαν Νιτυανάντα

«Είμαι η πανπεριεκτική αγάπη που όλα τα αγκαλιάζει."  ~ Amma
Η αληθινή ζωή είναι να ζούμε σε Ενότητα, μέσα μας και 'έξω' μας!

Ο αληθινός Εαυτό μας είναι αιώνια αγάπη, ειρήνη, ευδαιμονία και ελευθερία.

Το εγώ είναι αυτό που βάζει ένα τοίχο διαχωριστικό ανάμεσα σε εμάς και το Θεό, σε εμάς και τους άλλους ανθρώπους και όλη την δημιουργία. 

Η σταθερή αίσθηση "Είμαι το σώμα, ή το σώμα είμαι εγώ" είναι η θεμελιώδης έκφραση του εγώ, αλλά το εγώ δεν είναι μόνο αυτό. Το εγώ είναι μια συνάθροιση διαφόρων τάσεων, όπως η υπερηφάνεια, ο θυμός, ο φόβος, η ζήλια, η λαιμαργία, η λαγνεία, η απληστία, η αγανάκτηση, το μίσος, η στεναχώρια. η κατάθλιψη, η ντροπή, η ενοχή, η πικρία, η απογοήτευση, κ.λπ. 

Με την εξάλειψη του εγώ αυτό που μένει είναι καθαρή αγάπη, απύθμενη ειρήνη, άπειρη ευδαιμονία!

 Ότι βιώνουμε μέσα μας, το βιώνουμε και ως εξωτερική πραγματικότητα. Αν είμαστε σε ειρήνη, βλέπουμε την ειρήνη παντού, Αν βιώνουμε αγάπη, βιώνουμε τα πάντα σαν τον εαυτό μας. 

"Είμαι Αγάπη, Είσαι Αγάπη, 'Ολα είναι Αγάπη!"

"Είμαι Φως, Είσαι Φως, Όλα είναι Φως!"

"Είμαι Φως κι Αγάπη, Είσαι Φως και Αγάπη, όλα είναι Φως κι Αγάπη!"

"Είμαι Αγάπη, Ειρήνη και Φως, Είσαι Αγάπη, Ειρήνη και Φως, Όλα είναι Αγάπη, Ειρήνη και Φως!

Επαναλάβετε αυτές τις αλήθειες κάθε τόσο στην διάρκεια της ημέρας για να θυμάστε ότι δεν είστε μια κακόμοιρη ύπαρξη εγκλωβισμένη στο σώμα αλλά η αιώνια Αλήθεια, πάντα ειρηνική και μακάρια και πάντα παρούσα, ακόμη και όταν δεν το αντιλαμβάνεστε εξ αιτίας της ταύτισης σας με το σώμα, το νου και τις αισθητηριακές αντιλήψεις.