Monday, October 3, 2016

ΤΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ~ Άτμαν Νιτυανάντα


"Δεν Είμαι ούτε μέσα ούτε έξω"

"Είμαι Αυτό που Είναι πέρα από το μέσα και το έξω"

" Φως Είμαι, Ειρήνη Είμαι, Αγάπη Είμαι"

"Αγνή Συνειδητότητα Είμαι, 
πάντοτε Ειρηνική και Ευδαιμονούσα"

ΤΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ

Ότι βλέπεις μέσα σου αυτό βλέπεις και έξω σου. Αν βλέπεις φως και αγάπη μέσα σου, θα βλέπεις φως και αγάπη σε όλα όσα βλέπεις έξω σου.

Και αυτό γιατί το μέσα και το έξω είναι μια ψευδαίσθηση του εγωϊκού νου. Το μέσα και τα υποτιθέμενα έξω είναι όλα μέσα στο νου σχηματισμένα. Οι σκέψεις είναι ο νους, τα πράγματα του κόσμου είναι ο νους.

Και ο νους εμφανίζεται μέσα στην Συνειδητότητα και φωτίζεται από αυτή. Η ίδια η Συνειδητότητα αν και παραμένει αμετάβλητη εμφανίζεται σαν όλα τα φαινομενικά μέσα και έξω. Οπότε και τα δυο (τα υποτιθέμενα μέσα και έξω) προέρχονται και φωτίζονται από τη μία δίχως δεύτερη Συνειδητότητα (Θεός, Πνεύμα, Μπράμαν).

Οπότε αν νοιώθεις το φως και την αγάπη του Θεού μέσα σου αυτό το φως και η αγάπη θα αγκαλιάζει και τα φαινομενικά έξω σου.

Ο Θεός, το μέσα, το έξω είναι Ένα, αιώνια Ύπαρξη, αγνή Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία και αυτό Είσαι!