Friday, July 13, 2018

Ποιός πραγματικά Είμαι; ~ Atman Nityananda



Ποιός πραγματικά Είμαι;

Όλα αυτά που θεωρείτε εαυτό σας, είναι προγράμματα νοητικά και συναισθηματικά τα οποία επαναλαμβάνονται μηχανικά.

Μόνο όταν αποκτήσετε απόσταση, από όλο αυτό το τραίνο των σκέψεων, των συναισθημάτων, επιθυμιών, απόψεων, κ.λπ. και έχετε αρκετό ελεύθερο νοητικό χώρο, θα είστε σε θέση να συνειδητοποιείτε όλο και περισσότερο, ότι δεν είστε όλα αυτά, ότι όλα αυτά συμβαίνουν αυτόματα και παρορμητικά.

Όσο περισσότερο αποταυτίζεστε από αυτά, τόσο πιο κοντά είστε στο να συνειδητοποιήσετε ότι είστε η εσωτερική σιωπηλή παρουσία (Συνειδητότητα), πάντα ελεύθερη, ειρηνική και μακάρια.

Ο παράγοντας που μας κάνει να ταυτιζόμαστε με αυτά (σκέψεις, συναισθήματα, επιθυμίες, κ.λπ.), αλλά και με το σώμα, τα εξωτερικά πράγματα, τις καταστάσεις και τα πρόσωπα είναι το εγώ.

Συνεπώς ο πιο άμεσος τρόπος να αποταυτιστούμε από τις σκέψεις τα συναισθήματα, επιθυμίες, απόψεις, κ.λπ. είναι να ερευνήσουμε την φύση του εγώ (την αίσθηση εγώ) και να αποταυτιστούμε από αυτό.