Wednesday, June 6, 2018

ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΙΙ ~ Άτμαν Νιτυανάντα


Διαλογίζομαι σημαίνει Είμαι συνειδητά στο κέντρο μου και βιώνω την ουσία μου.

Δέκα λεπτά διαλογισμού πρωί και βράδυ είναι πιο σημαντικά από τόνους θεωρίες ή συζητήσεις για τον Θεό.

Ο διαλογισμός στην ταυτότητα μας με τον Θεό, μας φέρνει στο κέντρο της ύπαρξης μας όπου βιώνουμε την άχρονη, άμορφη Ύπαρξη, που είναι ταυτόχρονα ο Εαυτός μας και ο Θεός όλων.

Επαναλαμβάνουμε (για όσο χρόνο θέλουμε) αργά τα παρακάτω λόγια από καρδιάς, διεισδύοντας όλο και περισσότερο στο κέντρο της ύπαρξης μας. Στο τέλος εγκαταλείπουμε τα λόγια και μένουμε σε επίγνωση του κέντρου της ύπαρξης μας

ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ

Πατέρα μου και Θεέ μου, πηγή φωτός, αγάπης, και ειρήνης, σε χαιρετίζω με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την ψυχή και με όλη μου την διάνοια και σου απευθύνομαι ολόψυχα.

Άνοιξε τον νου και την καρδιά μου να συνειδητοποιήσω ότι Είμαι Ένα με Σένα, ότι η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, ότι Είμαστε Ένα.
Πατέρα μου και Θεέ μου, Είμαι Ένα με Σένα, η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, Είμαστε Ένα.

Υπάρχεις και όλα Υπάρχουν, Είσαι και όλα Είναι.
Υπάρχω και όλα υπάρχουν, Είμαι και όλα Είναι.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Είσαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Όλα είναι Ένα,
Όλοι Είμαστε Ένα,
μόνο Εσύ Υπάρχεις
και Είμαι ένα με Σένα,
Είμαστε Ένα.

~~~