Thursday, August 11, 2022

Η αυτοπραγμάτωση επιτυγχάνεται μέσω της εξάλειψης του εγώ! - Atman Nityananda,

Το δέντρο του εγώ 

Η αυτοπραγμάτωση επιτυγχάνεται μέσω της εξάλειψης του εγώ!


Όταν το εγώ λιώσει στο κοσμικό εγώ (Θεό), θα επιτύχετε την κοινωνία με τον Κύριο ή την Αυτοπραγμάτωση.
Είθε να συνειδητοποιήσετε τον στόχο της ζωής και να επιτύχετε την αιώνια Ευδαιμονία μέσω της εκμηδένισης αυτού του μικρού εγώ!
Swami Sivananda

ΦΩΤΟ
Το δέντρο του εγώ 

Το εγώ είναι μια πολύπλευρη ψυχολογική οντότητα που μας κάνει να ταυτιζόμαστε με το σώμα και το νου και την αισθητηριακή πραγματικότητα.
Μας εμποδίζει να συνειδητοποιήσουμε και να ζήσουμε σε συνειδητή ένωση με τον θεϊκό μας Εαυτό που είναι η Απόλυτη Ύπαρξη-Συνειδητότητα-Μακαριότητα (Sat-chit-ananda).
Το Εγώ είναι ουσιαστικά επιθυμείν (επιθυμία) και προκαλεί ταυτίσεις, προσκόλληση, απόλαυση, πόνο, δυστυχία και δυστυχία.
Η διάλυσή του εγώ φέρνει την απελευθέρωση και την αυτοπραγμάτωση.