Σελίδες

Monday, October 22, 2018

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΦΩΣ & ΑΓΑΠΗ. ~ Άτμαν Νιτυανάντα


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ 
ΟΛΑ,  ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΦΩΣ & ΑΓΑΠΗ

Εστιαζόμενοι στα φυσικά χαρακτηριστικά των άλλων, στις αρνητικές συμπεριφορές τους ή στα ελαττώματα τους, τρέφετε και μεγαλώνετε στο νου σας, αυτό ακριβώς που σκέφτεστε για αυτούς. Εσείς δηλαδή είστε τα θύματα πρωτίστως και δευτερευόντως ο άλλος που δέχεται ασυνείδητα την αρνητική σας δόνηση.

 Σκεπτόμενοι αρνητικά εσείς γίνεστε μίζεροι και δυστυχισμένοι και τρέφετε ακόμη περισσότερο την ξεχωριστότητα από τους άλλους, καθώς και τον θύμο, τον φόβο, την ζήλια, την κάκια και το εγώ σας γενικότερα.
Έτσι αντί να δημιουργείτε συνθήκες ευτυχίας μέσα σας μεγαλώνετε την μιζέρια και την δυστυχία σας, και επιδράτε αρνητικά και στους άλλους και στο κοσμικό πεδίο των σκέψεων.

Αντί να ταυτίζεστε με τον κατώτερο νου, και να γίνεστε θύμα της μηχανικότητας του, μπορείτε, μόλις πάει να πει κάτι, να σχολιάσει ή να κριτικάρει τους άλλους να λέτε νοερά:
"Αυτός ο άνθρωπος (ή Όλοι οι άνθρωποι αν πρόκειται για πολλούς) είναι ένας άγγελος/οι φωτός αγάπης και ειρήνης, και ταυτόχρονα νοιώστε την ειρήνη και την αγάπη μέσα σας.".

 Αν το εγώ σας, πει: ‘μα δες τι κάνουν (ή τι μου κάνουν), είναι αυτοί άγγελοι;’
Πείτε μέσα σας ξανά: "είναι άγγελος ή άγγελοι φωτός αγάπης και ειρήνης που προσωρινά έχουν ξεχάσει την αληθινή τους φύση και για αυτό κάνουν λάθη."

 Δείτε την αγγελική(Θεία) αιωνία φύση σε αυτούς και όχι την προσωρινή ανθρώπινη. Έτσι θα είστε πάντα εστιασμένοι στο φως και την αγάπη και θα μεταμορφώνεστε σε φως και αγάπη.

Ο ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ. ~ Άτμαν Νιτυανάντα


Ο ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Το περπάτημα είναι από τους καλύτερους τρόπους να κάνετε διαλογισμό. Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τον έλεγαν περιπατητικό διαλογισμό.

Στον καθημερινό σας περίπατο, αλλά και όταν πάτε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, ή οπουδήποτε αλλού, αντί να ονειροπολείτε ή να χαζεύετε άκοπα δεξιά και αριστερά ή να μιλάτε άσκοπα, συγκεντρωθείτε στα βήματα και επαναλάβετε το όνομα του Θεού με τον ρυθμό του βηματισμού, έχοντας ταυτόχρονα επίγνωση της εσωτερικής σιωπή.

Aν το κάνετε αυτό καθημερινά, με ενδιαφέρον και προσοχή, θα δημιουργηθεί, περίπου σε 8 μήνες με ένα χρόνο (ή και παραπάνω, αναλόγως την ποιότητα προσπάθειας και τον χρόνο που θα αφιερώσετε στην πρακτική αυτή), σύνδεση ανάμεσα στο περπάτημα και στο όνομα του Θεού και την εσωτερική σιωπή. Θα δημιουργηθεί μια θετική για την εσωτερική  εργασία συνήθεια.

Έτσι κάθε φορά που αρχίζετε να βηματίζετε (αν ήδη είχατε ξεχαστεί)  θα θυμάστε αμέσως  το όνομα του Θεού και θα επιστρέφετε σε επίγνωση της σιωπηλής παρουσίας (αυτεπίγνωση). Θα έχετε έτσι εδραιώσει, άλλη μια καλή συνήθεια, για να θυμόμαστε να επαναλαμβάνετε το όνομα του Θεού και να παραμένετε σε επίγνωση της σιωπηλής παρουσίας (αυτεπίγνωση).

Δημιουργώντας πολλές μικρές, καλές συνήθειες, που μας βοηθούν να παραμένουμε σε εγρήγορση και σε επίγνωση της εσωτερικής σιωπηλής παρουσίας, (και συνεπώς, να μην ταυτιζόμαστε με τον νου και το εγώ), επιταχύνουμε την εσωτερική μας ανάπτυξη και μεταμόρφωση και ζούμε όλο και περισσότερο, με αρμονία, ειρήνη, ενότητα ελευθερία και ευτυχία.

Sunday, October 21, 2018

Η αφιέρωση στην πνευματική ζωή ~ Άτμαν Νιτυανάντα


Η αφιέρωση στην πνευματική ζωή

Η πνευματική ζωή αρχίζει επί της ουσίας, όταν το κέντρο βάρος  έχει μεταφερθεί στην εσωτερική  μας μεταμόρφωση  και  την πνευματική  μας τελείωση, όταν πρώτη και μοναδική μας έγνοια, είναι η πνευματική ζωή και η άσκηση, όταν με καρδιά, νου και σώμα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε κάθε στιγμή, όταν ζούμε και αναπνέουμε για την αλήθεια και την Ένωση μας με τον Θεό.

Μέχρι να συμβεί αυτό, η οποιαδήποτε είδους ενασχόληση με την πνευματικότητα, είναι μια προετοιμασία για να αφιερωθούμε στο δρόμο, να ασκηθούμε αποφασιστικά και συστηματικά για την τελείωση μας και να πετύχουμε την αυτοπραγμάτωση (φώτιση, απελευθέρωση).

Και αυτή η περίοδος προετοιμασίας, είναι μέρος του πνευματικού δρόμου, αλλά αν παραμείνει κανείς σε αυτό το επίπεδο, δεν θα μπορέσει να προχωρήσει σε μια ριζική μεταμόρφωση, πόσο μάλλον να φτάσει στην φώτιση. Θα χρειαστεί, και άλλες ενσαρκώσεις, για να ωριμάσει και να έρθει η στιγμή να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στην πνευματική του τελείωση.

Από μια ευρύτερη σκοπιά, ακόμη και οι άνθρωποι, που είναι προσκολλημένοι στις αισθητηριακές εμπειρίες και στην κοσμική ζωή (και αδιάφοροι για την πνευματική ζωή), προετοιμάζονται με έμμεσο και ασυνείδητο τρόπο για το πνευματικό ταξίδι και την επιστροφή τους στην Ιθάκη. 

Σύμφωνα με κάποιες διδασκαλίες, δεν θα διατρέξουν το πνευματικό μονοπάτι, όλοι οι άνθρωποι. Προσωπικά, δεν παίρνω θέση, αν το πνευματικό ταξίδι αφορά, όλους όσους ενσαρκώνονται σε ανθρώπινα σώμα ή όχι.

Sunday, October 14, 2018

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ / Βίντεο ~ Atman Nityananda



ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ/ Βίντεο

Η γνώση του εαυτού μας, η εσωτερική μας μεταμόρφωση και η φώτιση είναι δυνατά μόνο με την πρακτική

Η ποιότητα και η ποσότητα της άσκησης. Για να βελτιώσουμε την ποιότητα της άσκησης και να έχουμε σημαντικά αποτελέσματα, χρειάζεται να κάνουμε αρκετή ποσότητα άσκησης.

Παρά ταύτα για να υπάρχει σημαντική βελτίωση στην ποιότητα, πέρα από την ποσότητα, χρειάζεται, να κάνουμε την άσκηση, με ενδιαφέρον, προσοχή, παρατηρητικότητα και να ψάχνουμε τρόπους να την βελτιώσουμε.

Σχεδιασμός πλάνου (πρόγραμμα), καθημερινής άσκησης, με συγκεκριμένους στόχους.

Η σταθερότητα και η σταδιακή αύξηση της άσκησης.

Η ανάγκη δασκάλου και καθοδήγησης.

Η αφιέρωση στην άσκηση.

Η άσκηση από στιγμή σε στιγμή.

Η εγρήγορση, η αυτεπίγνωση και η αυτοπαρατήρηση.

Η φύση του εγώ και της επιθυμίας και οι εκφράσεις της, η λαγνεία, η λαιμαργία και οι εγωϊκές τάσεις.

Η εργασία με την λαγνεία και η διάλυση της.

Η σχέση συγκινήσεων και σκέψεων.

Το σταμάτημα της ταύτισης, η προσεκτική παρατήρηση, η εξερεύνηση, η κατανόηση και η εξάλειψη των εγωϊκών τάσεων.

Wednesday, October 10, 2018

Ξέρω, δεν χρειάζομαι δάσκαλο ~ Άτμαν Νιτυανάντα



Ξέρω, δεν χρειάζομαι δάσκαλο

Από τα μεγαλύτερα εμπόδια στην πνευματική σας μεταμόρφωση, είναι να νομίζετε ότι, ξέρετε και ότι δεν χρειάζεστε δάσκαλο ή καθοδήγηση.

Το να πιστεύετε (το κατώτερο εγώ σας το πιστεύει) ότι χάνετε την ελευθερία σας με το να εμπιστευτείτε κάποιο δάσκαλο και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του, είναι μια από τις αυταπάτες του εγώ.

Το εγώ είναι αυτό, που σας στερεί την ελευθερία σας, και όχι ο δάσκαλος και οι διδασκαλίες. Στην πραγματικότητα ζείτε ως δούλοι του κατώτερου νου και εγώ (δεν είστε κύριοι του νου σας), και υποφέρετε από τους προγραμματισμούς, τις επιθυμίες, τις ψευδαισθησιακές ανάγκες και τις συνήθειες του κατώτερου νου.

Παρά ταύτα το κατώτερο εγώ έχει τον τρόπο του, να κάνει να φαίνονται οι ιδέες του, πιστευτές, και έτσι παρατείνει το χρόνο της σκλαβιάς σε αυτό, στην μιζέρια του και στις δυστυχίες που σας προκαλεί.

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΎΤΙΣΗ ΣΑΣ ΜΕ ΑΥΤΌ



ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΗ ΣΑΣ ΜΕ ΑΥΤΌ

Όταν, συγκρίνεστε, παραπονιέστε, κριτικάρετε, σχολιάζετε, κατηγορείτε, έχετε αρνητική στάση (αντιστέκεστε) στο να ακούτε για πράγματα που πρέπει να αλλάξετε στον εαυτό σας, είσαστε μέσα στο εγώ.

Παρατηρήστε, πότε συμβαίνουν και γιατί, πως σας κρατούν εγκλωβισμένους σε χαμηλή δόνηση (δεν βιώνετε αρμονία, αγάπη, ενότητα, ευτυχία, χαρά), πως σας ταυτίζουν αυτές οι καταστάσεις με το εγώ, την ψευδαισθησιακή προσωπικότητα και το σώμα, πως σας κλέβουν την ενέργεια, πως χάνετε το χρόνο σας άσκοπα, χρόνο που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε δημιουργία, πως σας κρατούν σε κατάσταση χωριστικότητας, ανταγωνισμού, δυσαρμονίας, αντιπαλότητας με τους άλλους, πως εκδηλώνονται αυτόματα και μηχανικά (παρά την θέληση σας) μέσα σας, και πως σας εμποδίζουν να είσαστε σε επαφή με το κέντρο σας, την εσωτερική σιωπηλή παρουσία, την ειρήνη, την πληρότητα και την ευτυχία.

Βλέποντας ξανά και ξανά την μηχανική τους επανάληψη, συνειδητοποιώντας ότι σας βλάπτουν ποικιλοτρόπως, θα γεννηθεί μέσα σας φυσικά η θέληση να απελευθερωθείτε από αυτά.

Το να τα παρατηρήσετε συστηματικά είναι το πρώτο βήμα,  το να σταματήσετε να ταυτίζεστε με αυτά και να τα τρέφετε, το δεύτερο, το να τα εξετάσετε, να τα κατανοήσετε και να τα εξαλείψετε είναι το τελευταίο.